فروش برنج
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش برنج علی کاظمی با قیمت مناسب برای عمده فروشان

فروش برنج علی کاظمی با قیمت مناسب برای عمده فروشان

برنج علی کاظمی یکی از برنج های پر فروش تولید شده در شمال کشور می باشد. فروش برنج علی کاظمی به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالایی که این برنج دارد می تواند برای بسیار از عمده فروشان در جلب رضایت مشتریان کمک کننده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برنج علی کاظمی درجه یک

فروش برنج علی کاظمی
فروش برنج علی کاظمی

همانگونه که میداندی برنج علی کاظمی زیر مجموه و عضو خانواده برنج های سدری می باشد. برنج علی کاظمی مانند سایر برنج های این خانواده دارای عطر و طعم بسیار مناسبی می باشند. برنج علی کاظمی بیشتر در نواحی مرکزی استان گیلان کشت و تولید میشود و از این رو مشتریان برای تهیه این برنج به این مناطق سفر می کنند. از شهرستان های تولید کننده برنج علی کاظمی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. آستانه اشرفیه
  2. رشت
  3. لاهیجان
  4. فومن
  5. صومعه سرا
  6. لنگرود
  7. رودسر

ویژگی های برنج علی کاظمی چیست؟

برنج علی کاظمی نیز مانند سایر برنج های گروه صدری دارای کیفیت و مطلوبیت بسیار مناسبی است و به همین جهت می تواند رضایت شما نیز جلب نماید. برنج علی کاظمی یک مقدار درشناسایی نسبت به سایر برنج های صدری آسان تر می باشد به طوری که از ظاهر چاق و تو پر این برنج می توان به آسانی شناخت که این برنج برنج علی کاظمی می باشد.

  • از ویژگی های مهم برنج علی کاظمی می توان به موارد زیر اشاره نمود
  • نرمی بسیا بالای برنج پس از پخت
  • خوش خوراک بودن برنج علی کاظمی
  • عطر بسیار مناسب و بالاتر نسبت به سایز برنج های علی کاظمی
  • ری کشی مناسب برنج
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

چرا برنج فروشان باید برنج علی کاظمی را باید داشته باشند؟

فروش برنج علی کاظمی
فروش برنج علی کاظمی

برنج علی کاظمی به دلیل داشتن ویژگی های بالا می تواند نیاز مشتریان را به یک برنج ایرانی باکیفیت برطرف سازد به همین جهت اگر شما بخواهید مشتریان خود را راضی نگاه دارید باید حتماْ برنج علی کاظمی را داشته باشید. از سوی دیگر شما برنج علی کاظمی نسبت به سایر برنج های صدری دارای قیمت مناسب تری می باشد و از این جهت شما می توانید این برنج را بسیار با قیمت مناسب تر به مشتریان خود عرضه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت برنج علی کاظمی می توانید با ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید

فروش برنج علی کاظمی با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید برنج علی کاظمی به صورت عمده هستید و می خواهید با قیمت های انواع برنج های ایرانی آشنا شوید می توانید با ما در ارتباط باشید تا از قیمت های روز شما را مطلع سازیم. ما با فروش انواع برنج های تولید شده در شمال کشور می توانیم نیاز عمده فروشان و بازاریان بزرگ برنج را به محصولات با کیفیت و درجه یک شمال به صورت تضمین شده و اطمینانی برطرف سازیم. برای کسب  اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام