فروش برنج
خانه / برنج دمسیاه استخوانی / برنج دمسیاه استخوانی اعلا تولید گیلان با قیمت مناسب

برنج دمسیاه استخوانی اعلا تولید گیلان با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید برنج های با کیفیت و به خصوص برنج دمسیاه استخوانی اعلا می باشید با ما همراه باشید. یکی از برنج هایی که طرفداران و کیفیت بسیار بالایی دارد برنج دمسیاه استخوانی می باشد. برای خرید این برنج با قیمت مناسب در استان گیلان کافیست با ما در تماس باشید و از تخفیف های ما بهره مند گردید.

برنج های تولید گیلان کدامند؟

برنج دمسیاه استخوانی اعلا
برنج دمسیاه استخوانی اعلا

دومین استان بزرگ تولید کننده برنج در کشور استان گیلان می باشد. این استان با دارا بودن زمین های کشاورزی بسیار مناسب و خاک حاصل خیز توانسته حجم بسیاری از برنج های درجه یک کشور را تولید و روانه بازار نماید.اگر بخواهیم برنج های تولید شده در استان گیلان را برسی نماییم به نام های معروفی خواهیم رسید که عبارتند از:

  1. برنج صدری هاشمی
  2. برنج هاشمی
  3. برنج دم سیاه استخوانی
  4. برنج حسن سرایی
  5. برنج دم زرد
  6. برنج علی کاظمی
  7. برنچ موسی طارم
  8. برنج طارم سرد
  9. برنج طارم محلی
  10. برنج جمشید
  11. برنج زیبا
  12. برنج خزر

آیا می دانید اختلاف قیمت برنج ها گیلان تا چه مقدار می باشد؟

برنج دمسیاه استخوانی اعلا
برنج دمسیاه استخوانی اعلا

با توجه به آن که در ابتدای سال 98 افزایش چشمگیر قیمت انواع برنج ها را شاهد بودیم و این موضوع در برنج های اصلاح شده و پر محصول بسیار چشم گیر تر بوده است به همین جهت اختلاف قیمت برنج های ضعیف و با کیفیت بسیار کم گردیده است. به طور مثال امروز قیمت بازار برنج هاشمی در استان گیلان به 16000 تومان رسیده و برای برنج خزر به 12000 تومن که نشان میدهد قیمت برنج های پر محصول به نسبت برنج های بومی بسیار افزایش پیدا نموده است. همچنین برنج با کیفیت دمسیاه از قبل از عید تا کنون با افزایش 2500 تومانی از 16000 تومان به 18500 تومان رسیده است.

 

برنج دمسیاه استخوانی اعلا تولید گیلان

با توجه به اینکه در بسیاری از استان های دیگر همچون گلستان و مازندران برنج هایی با تشابه بسیار به برنج دمسیاه کشت می گردد اما برنج دمسیاه استان گیلان طرفداران بیشتر و همچنین کیفیت به مراتب بالاتری را نسبت به سایرین داشته است. از این رو شما میتوانید با مقایسه انواع برنج های دمسیاه کشور به این نتیجه رسیده و برنج مطلوب خود را تهیه نمایید. این امکان در سایت ما فراهم گردیده است و شما از هم اکنون می توانید اقدام نمایید.

برنج دمسیاه استخوانی اعلا
برنج دمسیاه استخوانی اعلا

خرید برنج دمسیاه استخوانی اعلا

برای خرید بهتر برنج دمسیاه استخوانی کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین برنج های تولید شده در استان گیلان را به شما معرفی نموده و با برسی سایر برنج های تولید شده در کشور شما را در تهیه برنج درجه یک تان یاری نمایند. بای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز انواع برنج های ایرانی کافیست با مشاورین ما در تماس باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام