فروش برنج
خانه / برنج طارم محلی / برنج طارم محلی ممتاز معطر فریدونکنار و قیمت بازار آن

برنج طارم محلی ممتاز معطر فریدونکنار و قیمت بازار آن

برنج طارم محلی یکی از پرمصرف ترین برنج های تولید شده در شمال کشور میباشد. این برنج محلی و معطر که دارای کیفیت مناسبی از لحاظ پخت میباشد را در بازار میتوانید به قیمت های مختلف تهیه نمایید اما آیا بهترین راه تهیه آن را میدانید؟

به دلیل اینکه ما در کشورمان انواع برنج های طارم را کشت میکنیم و همچنین بسیاری از این نوع های برنج طارم دارای کیفیت پایین تری نسبت به سایر برنج ها هستند بسیار مهم است که مشتریان برنج طارم خود را با کیفیت بسیار مناسب و خوش پخت تهیه نمایند و آن هم در شرایطی که قیمت مناسبی نیز داشته باشد. اما برنج طارم را چگونه باید تشخیص داد؟ شما چگونه یک برنج طارم را میشناسید؟

شناسایی برنج طارم ممتاز

برنج طارم دارای ظاهری متفاوت نسبت به سایر برنج های مانند صدری میباشد به همین جهت خرید برنج طارم بسیار رونق دارد. برنج طارم مقداری گرد تر و کوتاه تر از برنج های صدری بوده و این خصیصه بزرگترین نشانه برنج طارم میباشد. در بین برنج های طارم بعضی از گونه ها همچون برنج طارم سرد و یا موسی طارم نیز وجود دارد که ظاهر بسیار کشیده تر و خوش فرم تری دارند و نمیتوان همه برنج های طارم را به این صورت تشخیص داد. اما آیا شما میدانید ما در کشورمان چند گونه طارم کشت میکنیم؟

برنج طارم محلی
برنج طارم محلی

برنج طارم را به عطری بودن میشناسند و شما در اینجا میتوانید انواع برنج طارم معطر را بشناسید.

انواع برنج طارم عطری

  1. برنج طارم سرد
  2. برنج موسی طارم
  3. برنج طارم سنگی
  4. برنج طارم محلی
  5. برنج طارم هاشمی
  6. برنج طارم ندا
  7. برنج طارم فجر

شاید این گونه طارم ها پر کاربرد ترین برنج های طارم در کشور باشند.

فکر میکنید کیفیت کدام یک از برنج های طارم بهتر از سایرین است. آیا بهترین برنج طارم را میشناسید؟ چرا این برنج بهتر از سایر برنج ها میباشد؟

بهترین برنج طارم محلی

شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین برنج های طارم کشت شده در کشور برنج طارم سرد میباشد. این برنج به دلیل کیفیت ظاهری بسیار بالا که به خاطر طول دانه ها و همچنین رنگ مناسب خود دارد در پخت نیز از برنج های بزرگی همچون دمسیاه چیزی کم ندارد زیرا علاوه بر قدرت ری کشی مناسبی که دارد دارای عطر بسیار قوی بوده و همین عوامل سبب میشود تا این برنج را به عنوان یکی از بهترین برنج های طارم محلی در کشور معرفی نمود.

برنج طارم محلی
برنج طارم محلی

اما شما از کجا میتوانید این برنج باکیفیت را تهیه و خریداری نمایید؟

باید بگوییم که به دلیل کشت مکانیزه برنج ها امروزه کشت انواع برنج های طارم بسیار کمتر شده و همچنین طارم سرد که دارای محصول کمتری نسبت به سایر برنج میباشد. از این رو ما به شما پیش نهاد میکنیم سری به سایت ما بزنید و اطلاعات لازم در مورد کیفیت انواع برنج ها و همچنین قیمت آنها به دست بیاورید و سپس برنج مورد نظر خود را تهیه نمایید.

قیمت انواع برنج طارم

برنج های طارم هر کدام دارای قیمت های متفاوتی میباشند. باید شما دقت نمایید که ابتدا برنج مورد نظر خود را به خوبی شناسایی نموده اید و سپس آن را بخریداری نمایید.

شاید بخواهید برنجی با پخت مناسب  و کیفیت مطلوب تهیه نمایید که برنج طارم محلی بسیار مناسب کار شماست پس احتیاج به صرف هزینه بیشتر ندارید. اما اگر برای مهمانی میخواهید یکی از بهترین برنج ها را تهیه کنید باید بدانید برنج های طارم گاهاً بسیار قیمت های بالایی دارند و به برنج های لوکس معروف شده اند.

اگر میخواهید از قیمت روز انواع برنج های طارم و یا برنج های صدری مطلع شوید کافیست با ما در ارتباط باشید تا بهترین روش برای مطلع شدن از انواع قیمت ها و قیمت های روز بازار های محلی در شهرهای شمالی را برای شما بازگو نماییم. شاید برای شما چنین سوالی پیش آمده باشد که اصلاً برنج طارم در کجا کشت میشود و میتوان این برنج ها را از کجا ها تهیه نمود؟

مناطق کشت برنج طارم

  1. استان مازندران(فریدونکنار)
  2. استان گیلان
  3. استان گلستان
  4. شهر زنجان
  5. شهزستان پارس آباد
  6. و سایر شهر ها با درصد کمتر…

این ها مهمترین شهر ها در کشت برنج طارم هستند.

حال شما میتوانید با راحتی بیشتری به دنبال برنج طارم خود باشید. موفق باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام