فروش برنج
خانه / برنج دودی / برنج دودی درجه یک شمال هیزمی و خرید تضمینی آن

برنج دودی درجه یک شمال هیزمی و خرید تضمینی آن

یکی از برنج های باکیفیت و معروف کشور برنج دودی می باشد. برنج دودی درجه یک امروزه در سر سفره های ایرانی جایگاه خوبی باز نموده است و از آنجایی که تهیه بهترین برنج های دودی از شمال کشور با قیمت مناسب کار سختی می باشد شما را دعوت می کنیم که با ما همراه باشید تا بهترین برنج های دودی را به شما معرفی و برای شما ارسال نماییم

چرا برنج دودی

برنج دودی درجه یک
برنج دودی درجه یک

در شمال کشور از گذشته تا به امروز دودی کردن برنج در برخی از مناطق استان گیلان مرسوم بوده است. شاید این کار فط به خاطر طعم دار کردن برنج باشد و دلیل علمی دیگری برای آن نتوان یافت نمود اما به هر دلیل برنج دودی امروز دارای طرفداران بسیاری می باشد. جالب است بدانید که برنج دودی با برخی از غذا های محلی بسیار هم سو و خوش مزه می شوند و همین موضوع سبب شده امروزه مصرف این برنج در کشور ما افزایش چشم گیری داشته باشد. در هر صورت برای یک فروشنده برنج داشتن یک برنج دودی باکیفیت الزامی می باشد.

انواع برنج دودی شمال

با توجه به آنکه امروزه مصرف برنج دودی در سراسر کشور افزایش پیدا نموده است شما می توانید برنج های دودی بیشتری را در بازار تهیه و خریداری نمایید که ما در پایین انواع این برنج ها را برای شما معرفی خواهیم نمود.

  1. برنج دمسیاه دودی
  2. برنج دودی هاشمی
  3. برنج طارم دودی
  4. برنج دودی حسن سرایی
  5. برنج دودی فجر
  6. برنج دودی ندا
  7. برنج دودی شیرودی
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

چگونه برنج های معمولی به دودی تبدیل می شوند؟

در استان گیلان عموماَ به دو صورت سنتی و صنعتی برنج ها دودی می گردند. این برنج های دودی شده به صورت شلتوک تهیه و به صورت برنج دودی باکیفیت تهیه و روانه بازار می گردند. در هر دو صورت تولید برنج سنتی و همچنین در کارخانه جات بشلتوک برنج از موادی دودی میشوند که ضرری برای مصرف کنندگان نداشته باشد. دیده شده در برخی از کارخانه جات به جای استفاده از سبوس درشت برنج و یا هیزوم از مواد مضری همچون لاستیک و یا پلاستیک استفاده می شود. این برنج های دودی به دلیل استفاده مواد پلاستیکی احتمال سرطان را در افراد بالا می برد.

برنج های دودی درجه یک چه نوع برنج هایی هستند؟

برنج دودی درجه یک
برنج دودی درجه یک

برنج های دودی درجه یک باید ویژگی هایی داشته باشند که علاوه بر کیفیت بالای برنج دودی شده در شرایط تولید و فراوری شان نیز از کیفیت و مواد مناسب استفاده گردد تا برای سلامتی انسان مضر نباشند. شرایط یک برنج دودی درجه یک را می توان به موارد زیر تقسیم نمود:

  • برنج اعلا و با کیفیت
  • استفاده از هیزم یا کاه برای فرایند دودی شدن
  • داشتن خورد کم و یا بدون خورد بودن برنج
  • میزان به اندازه دود بر روی برنج های دودی
به یاد داشته باشید که هر نوع برنج دودی که تهیه می کنید باید به درجه و کیفیت آن نیز اطمینان پیدا کنید. بعضاَ دیده شده که برنج های دودی پر محصول به جای برنج های دودی باکیفیت به فروش میرسند. مراقب سود جویان باشید.

خرید تضمینی برنج دودی درجه یک

برای خرید برنج درحه یک دودی با قیمت مناسب و کیفیت بالا نیاز نیست که شما حتماْ به شمال کشور سفر کنید. کافیست با ما در تماس باشید تا بتوانید برنج مناسب و باکیفیتی را برای شما معرفی و به دست شما برسانیم. ما با سه هدف بزرگ می توانیم نیاز شما را به برنج های شمال برطرف سازیم.

  • تنظیم قیمت
  • عرضه مستقیم
  • کیفیت مناسب برنج

برای همکاری بیشتر و همچنین فروش راحت تر برنج های شمال شما می توانید از مشاوره همه روزه و رایگان ما استفاده نمایید. برای موفقیت بیشتر کافیست با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام