فروش برنج
خانه / برنج دودی / فروش برنج دودی درجه یک گیلان در تهران

فروش برنج دودی درجه یک گیلان در تهران

اگر به دنبال خرید برنج دودی باکیفیت و درجه یک می باشید سری به سایت اصلی شرکت با بزنید که با لینک زیر به آن متصل میشوید. ما با فروش برنج دودی درجه یک استان گیلان می توانیم نیاز بسیاری از مشتریان را برای خرید یک برنج باکیفیت برطرف سازیم. چنانچه می خواهید از قیمت های روز انواع برنج ها نیز مطلع گردید کافیست با ما در تماس باشید.

قیمت انواع برنج ایرانی

برنج دودی درجه یک گیلان

فروش برنج دودی
فروش برنج دودی

شاید تنها استانی که همه ساله برنج دودی را تولید و روانه بازار می نماید استان گیلان باشد. برنج دودی یکی از محصولات اصلی و بومی استان گیلان می باشد. در این استان همه ساله برنج های مختلف تبدیل به برنج دودی می شوند از این رو می توانید برنج های دودی مختلفی را با قیمت ها و همچنین کیفیت های متفاوتی را تهیه و خریداری نمایید. این در حالی است که برنج دودی درجه یک و با کیفیت تنها در چند نوع به خصوص تولید می شود و همین برنج ها بیشترین مصرف را در بین مشتریان دارند.

انواع برنج های دودی گیلان

برنج های دودی که در استان گیلان تولید می شوند به دو نوع عمومی با نام های برنج های دودی پر محصول و همچنین برنج های دودی بومی تقسیم می گردند. اگر از لحاظ کیفیت طعم و پخت بخواهیم مقایسه نماییم برنج های دودی بومی بسیار باکیفیت می باشند اما از لحاظ ظاهر و همچنین قیمت برنج های دودی پرمحصول دارای طرفداران بسیاری می باشند.

فروش برنج دودی
فروش برنج دودی

برنج های دودی پر محصول

  1. برنج دودی فجر
  2. برنج دودی شیرودی
  3. برنج دودی ندا
  4. برنج دودی خزر
  5. برنج دودی گیلانه

برنج های دودی بومی

  1. برنج دودی هاشمی
  2. برنج دودی صدری
  3. برنج دودی دمسیاه
  4. برنج دودی طارم

فروش برنج دودی در تهران

فروش برنج دودی

امروزه مشتریان زیادی از شهرستان ها و استان های دیگر تمایل زیادی برای خرید یک برنج دودی باکیفیت دارند، لذا ما با عرضه و فروش برنج دودی در انواع های مختلف توانسته ایم نیاز مشتریان عمده خود را برطرف سازیم. عرضه مستقیم برنج دودی در استان تهران سبب شده بسیاری از مشتریان برنج در تهران به مصرف این برنج باکیفیت و اعلا علاقه مند گردند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع برنج های دودی و همچنین قیمت روز این برنج ها کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین برنج ها را با قیمت های بسیار مناسب به شما معرفی نموده و در اسرع وقت در اختیارتان قرار دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

برنج دودی دمسیاه

خرید بهترین برنج دودی دمسیاه آستانه اشرفیه

یکی از بهترین برنج های دودی تولید شده در کشور برنج دودی دمسیاه میباشد. آیا …

کانال تلگرام