فروش برنج
خانه / برنج شیرودی / عرضه برنج شیرودی اعلا به صورت عمده

عرضه برنج شیرودی اعلا به صورت عمده

برنج شیرودی یکی از برنج های پرمحصول و پر طرفدار کشور ما محسوب میشود. این نوع از برنج ها که عموماً در شهرهای شمالی کشت میشوند دارای قیمت های بسیار مناسب و همچنین پخت مطلوبی نسبت به برنج های خارجی هستند که این مسبب میشود تا این برنج ها از مصارف عمده بیشتری نیز برخوردار شوند.

برنج شیرودی اعلا

برنج شیرودی
برنج شیرودی

در شمال کشور و در نقاط مختلف این برنج باکیفیت و اعلا کشت میشود اما بنا به اینکه محصولات کشاورزی در نقاط مختلف دارای کیفیت های بسیار متنوعی نیز میشوند این محصول نیز اگر در مکان های مناسب کشت شوند حتماً در کیفیت محصولشان تاثیر گذار خواهند بود. برنج شیرودی در استان گیلان و ماندران از فراوانی بیشتری برخوردار میباشد و همین امر سبب شده مشتریان برای خرید این نوع برنج های دست باز تری داشته باشند.

عرضه برنج شیرودی به صورت عمده

ما در اینجا با فروش و همچنین عرضه انواع مختلف برنج ها و به خصوص برنج شیرودی میتوانیم نیاز شما را به تامین برنج مناسب برطرف سازیم. برنج های عرضه شده در اینجا شمال کیفیت و همچنین ضمانت از سوی شرکت بوده و شما پس از دریافت نمونه برنج ها میتوانید برنج مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید. برای اینکه از قیمت و همچنین کیفیت انواع برنج های شیرودی نیز در مدت زمان کوتاه تری مطلع گردید کافیست با ما در تماس باشید و یا لیست قیمت های ما را در سات مان مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید های خود کافیست با ما در تماس باشید. ما آماده عقد قرار داد های بزرگ با شرکت ها و همچنین نهاد های خصوصی و دولتی هستیم و شما میتوان برنج مورد نظر خود را در مقدار بسیار بالا نیز از ما خریداری کنید. با ما در ارتباط باشید تا طعم جدیدی از اطمینان و سهولت در تهیه برنج خود را تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام